Concertverslagen

Concertverslag: The Paladins – Paard, Den Haag 15 November 2017

19 november 2017|Categories: Concertverslagen|Tags: , |

Het uit San Diego, Californië afkomstige trio, bestaande uit Dave Gonzalez op gitaar, Thomas Yearsley op contrabas en Brian Fahey op drums, staat al ruim dertig jaar garant voor een feestje op het podium. Ze hebben een mooie mix van diverse invloeden zoals Blues en Jazz aan de Rockabilly en Rock ’n Roll weten toe te voegen waardoor een unieke sound is ontstaan.

Concertverslag: Rag ‘n’ Bone Man – 013, Tilburg 30 Oktober 2017

1 november 2017|Categories: Concertverslagen|Tags: |

Het wordt echt persoonlijk bij een prachtige uitvoering van Perfume, volgens Graham zelf zijn meest favoriete liedje en blijkbaar komt dat over bij het publiek dat veel waardering toont. Het gaat over de herinnering die je kunt hebben aan iemand die je lief hebt gehad door een geur die je ergens oppikt. Heel herkenbaar... lees het verslag en bekijk de foto's en videos van deze avond.

Concertverslag: Dana Fuchs – Zaal Hofsteenge, Grolloo 15 Oktober 2017

19 oktober 2017|Categories: Concertverslagen|Tags: |

Na een korte aankondiging door Johan Derksen begint de band met een nieuwe song van het in maart volgend jaar te verschijnen nieuwe album Love Lives On, Ready To Rise getiteld (tevens de naam van de tournees die ze in 2017 deed en doet), gevolgd door Bliss Avenue. Vanaf het moment dat Dana onder luid applaus het podium betreedt heeft ze het publiek al meteen voor zich gewonnen.

Concertverslag: Kris Barras Band – Café De Meister, Geleen 8 Oktober 2017

11 oktober 2017|Categories: Concertverslagen|Tags: |

Barras wisselde zijn Fender voor Betsie, een zes snarige cigarbox gitaar. Het gaspedaal werd daarna volledig ingeduwd voor de rauwe bluesrocker ‘Heart On Your Sleeve’. De band was nu helemaal goed op dreef en het vet slide werk op de cigarbox en heerlijk toetsenwerk van Josiah gaven de nodige kleur aan de sound van deze ‘Heart On Your Sleeve’.

Concertverslag : SIMO – Bitterzoet, Amsterdam 28 September 2017

2 oktober 2017|Categories: Concertverslagen|Tags: |

Nadat de nieuwe cd Rise and Shine op 15 september is verschenen start op 26 september de Europese tour van de ‘toerbeesten’ van SIMO. Het driemanschap heeft met Rise and Shine iets bijzonders neergezet. Er is keihard gewerkt om een nieuw geluid te laten horen, nadat ze, zoals ze zelf zeggen, een beetje uitgekeken waren op hetgeen ze eerder in SIMO en Let Love Show the Way hadden gedaan.

Concertverslag: The Rolling Stones – Amsterdam ArenA, Amsterdam 30 September 2017

1 oktober 2017|Categories: Concertverslagen|Tags: , |

Het klinkt misschien bekend in de oren; je bent bij een concert geweest waarvan je zeker weet dat het legendarisch was, je verkeert in permanente staat van extase en wil het met iedereen die maar naar je luisteren wil delen en er is voor even niets beters op de wereld dan de muziek van de betreffende artiest dan wel band waar je zojuist vandaan komt. Daags nadien sla je de recensies erop na en kan je niet anders dan concluderen dat het journaille het blijkbaar met je oneens is. Twijfel maakt zich van je meester; had ik het mis? Was het wel echt zo goed? Ben ik zo makkelijk in te palmen?