Film & Blues Night - Blues in Wijk 23 oktober 2020

Verslag Film & Blues Night – Blues in Wijk 23 oktober 2020

Tot vanuit Zoetermeer trokken bluesliefhebbers naar Wijk om deze toch wel unieke combinatie van film en livemuziek in Corona-tijd bij te wonen. Het was voor veel bezoekers na lange tijd dan ook weer echt een avondje uit. Een indrukwekkende film over de zoektocht naar de blues legendes in het zuiden van de VS in de roerige zestiger jaren, omlijst door drie optredens van het duo Frank Reemers en Joep de Greef ... Verder lezen
Blues Company

Interview en concertverslag Blues Company – 11 september 2020 Piano, Dortmund

Interview Todor ‘Tosho’ Todorovic en concertverslag Blues Company 11 september 2020 in Piano Dortmund ... Verder lezen
Fotoverslag: Culemborg Blues met Ruben Hoeke en Henk Pepping - de Gelderlandfabriek, Culemborg 18 September 2020

Fotoverslag: Culemborg Blues met Ruben Hoeke en Henk Pepping – de Gelderlandfabriek, Culemborg 18 September 2020

Culemborg Blues presents: Ruben Hoeke en Henk Pepping. Hierbij het fotoverslag van deze avond ... Verder lezen
Jamsession Joldelund

Verslag: Guitar heroes festival, Joldelund 11 & 12 September 2020

2020 had zo´n mooi blues jaar kunnen worden, alles was klaar voor een goed jaar, Moulin blues, Ballyshannon, Bospop, Holland international blues, Wacken, Culemborg, Guitar heroes, een hele rij aan blues/rock festivals stond op de planning. Door de crisis sneuvelde het ene na het andere festival en ik zag het somber in. Maar opeens was daar een lichtpuntje na een succesvolle test in augustus kwam uit Duitsland het bericht van Guitar heroes in Joldelund op 11 en 12 september door zou gaan. Lees hier het verslag van dit mooie festival ... Verder lezen
Joost de Lange Band

Verslag: Love and Peace Festival Fehmarn (D) 50 jaar later (05.09.2020)

Woodstock is natuurlijk de moeder aller festivals en na enkele kleine aanlopen was het jaar 1970 het jaar dat in Europa ‚de kurk van de fles‘ ging. Het Isle of Wight festival spande de kroon, gevolgd door het Holland Pop Festival in Kralingen en dan het Love and Peace festival op Fehmarn. Dit jaar is het 50 jaar geleden dat deze festivals plaatsvonden en geplande festiviteiten om dit te vieren bleven onder de ‚Corona-dop‘, behalve op Fehmarn, waar met inachtname van alle beperkende maatregelen een klein festivalletje mocht plaatsvinden om met name te gedenken, dat Jimi Hendrix hier zijn laatste officiële optreden speelde. Op de plek waar het podium 50 jaar geleden stond, staat een mooie gedenksteen voor Jimi, een `bedevaartsplek` ... Verder lezen
Culemborg Blues | Dave Warmerdam Band & Robbert Duijf

Fotoverslag: Culemborg Blues met Dave Warmerdam Band en Robbert Duijf – de Gelderlandfabriek, Culemborg 22 Augustus 2020

Culemborg Blues presents: Dave Warmerdam Band en Robbert Duijf. Hierbij het fotoverslag van deze avond ... Verder lezen
Kai Strauss & The Electric Blues All Stars 09-08-2020 Barlo/Aalten

Concertverslag: Kai Strauss & The Electric Blues All Stars – Barlo-Aalten 9 Augustus 2020

Het is goed te zien dat het publiek en de band grote behoefte hebben aan een normaal liveconcert. Vanwege het coronagedoe is er zo ongeveer niets te doen geweest en zo langzamerhand lijkt het weer een beetje de goede kant op te gaan. De stemming is geweldig en Kai is een uitstekend muzikant maar ook een top entertainer. Zijn aankondigingen en praatjes tussen de nummers zijn to the point en humoristisch ... Verder lezen
Walk The Line - Ramblin Roots fotoverslag

Verslag: Walk The Line – Ramblin Roots – TivoliVredenburg, Utrecht 1 Augustus 2020

Festival verslag 'Walk The Line - Ramblin Roots'. Vandaag mogen maximaal 50 bezoekers een tour maken door TivoliVredenburg, iedereen wordt verzocht gepaste afstand te houden waarna we naar boven gaan voor het eerste optreden in de zaal Hertz. Hier zal Anna Coogan optreden, de zaal is zo ingericht dat iedereen een zitplaats heeft ... Verder lezen
DSC_8685-01_BM_Dry Riverbed Trio

Concertverslag: Dry Riverbed Trio en Georgina Peach and the Savoys – Amsterdam BeatClub, Paradiso, Amsterdam, 9 juli 2020

Nu het Corona virus enigszins onder controle is mag er voorzichtig weer gestart worden met evenementen. De Paradiso is door de Amsterdam BeatClub omgebouwd in een nachtclub om haar 17th Anniversary Party te vieren. Het Dry Riverbed Trio en Georgina Peach and the Savoys verzorgen de livemuziek. Lees hier het verslag en bekijk de foto's van deze avond ... Verder lezen
Concertverslag: Navarone - Openluchttheater De Goffert, Nijmegen, 10 juli 2020

Concertverslag: Navarone – Openluchttheater De Goffert, Nijmegen, 10 juli 2020

Niettemin is live-interactie met publiek, hoe klein ook in aantal, beter dan helemaal niet optreden, dus toog de rockband Navarone voor een serie van zes semi-akoestische concerten naar Openluchttheater De Goffert in thuisstad Nijmegen. En het moet gezegd: ondanks de beperkingen was het voor de band én publiek weer heerlijk een concert te doen. ... Verder lezen
Bekijk Alle Concertverslagen

Nieuwsbrief

Wekelijks zorgen wij ervoor dat jij volledig op de hoogte bent over het laatste nieuws uit de blues muziek wereld!