Robin Trower – Time And Emotion

New album Robin Trower, “Time And Emotion”. Eleven newly minted songs from one of the most prolific and creative musicians from the old school.

robin trower time and emotion

Robin Trower – Time And Emotion

Label: V-12 Records
Release date: 5 May 2017

Track Listings

1. The Land Of Plenty
2. What Was I Really Worth To You
3. I’M Gone
4. Bitten By The Snake
5. Returned In Kind
6. If You Believe In Me
7. You’Re The One
8. Can’T Turn Back The Clock
9. Make Up Your Mind
10. Try Love
11. Time And Emotion

23 februari 2017|Categories: Releases|Tags: |8 Comments

8 Comments

  1. Stan 24 februari 2017 om 08:49 - Antwoorden

    Verplichte aanschaf voor mij

  2. Dick 11 april 2017 om 13:15 - Antwoorden

    Deze wil ik zo gauw mogelijk hebben!
    Jammer dat zijn concert in Haarlem is uitgesteld.

  3. Dick 24 mei 2017 om 09:01 - Antwoorden

    De eerste reacties kwamen vanuit Amerika vorige week al binnen. Dit is gvd zo’n goed album en een groot meester met zijn gitaar.
    Na deze gisteren te hebben beluisterd kan ik zeggen dat dit een cd is die bij niemand in zijn kast mag ontbreken.
    Via import lang moeten wachten maar het is het waard!
    Laat je verrassen met de briljante techniek die hij alleen met zijn vingers kan spelen. Try love is van zo’n schoonheid dat je haren van je armen recht overeind staan. Alle 11 songs zijn prachtig. en hup daar ligt hij op de stapel. Bijna 30 nou! Zijn hele levenswerk.
    Van alle cd’s die ik in de kast heb liggen kom ik telkens weer terug op de laatste jaren van hem , ook die met Jack Bruce en het concert in Nijmegen niet te vergeten! Wat waren ze daar bezig zeg! TOP!
    Robin blijf gezond ajb en maak maar elk jaar een album. Ook dat je zegt “ik ben van niemand afhankelijk en ik probeer alles zelf te doen”
    Nogmaals lezers verplichte aanschaf.. en veel luister plezier

  4. Stan 25 mei 2017 om 07:48 - Antwoorden

    Dick. Ik wacht nog steeds op de Europese uitgave. Moet niet te lang duren anders wordt het dan toch de dure USA import.

    • Dick 26 mei 2017 om 09:52 - Antwoorden

      Stan. Ik vond het ook raar dat er drie weken geleden nog geen Europese versie van was. Met sounds in Haarlem over gesproken en uiteindelijk na een paar dagen wachten op de Import besteld. Overigens wel door RT weer een leuke hoes gemaakt en in de binnenkant met andere opties gedaan. Nu al weer voor de vierde keer beluisterd en het wordt beter en beter. “Youre the one ” is ook zo’n pareltje. Misschien dat jij kan achterhalen waarom hij niet naar Haarlem komt in September en dat andere concerten in Duitsland ook zijn afgelast. Zoals je weet toert hij nu in Florida en is in Juni daar mee klaar.

      • Stan 15 juni 2017 om 14:41 - Antwoorden

        rock blues Vr 17-11 | Patronaat | Open: 19.30 u – Aanvang: 20.00 u | € 25, – (ex fee)
        Concert gaat wel door, alleen andere datum

        • Dick 15 juni 2017 om 17:43 - Antwoorden

          Geweldig Stan,
          Bedankt en ik ben er!!

          • Stan 15 juni 2017 om 22:24

            ik ook !!!!!!!