Lighttown Blues Gaat Niet Door!

LightTown Blues

Ondanks al het enthousiasme en alle inspanningen is gebleken dat er helaas niet voldoende draagvlak is voor het nieuwe Lighttown Blues Festival. Zodoende is besloten om het festival, wat op vrijdagavond 3 november aanstaande plaats zou vinden in Klokgebouw, Eindhoven, niet door te laten gaan. Op Lighttown Blues zouden optredens plaatsvinden van Supersonic Blues Machine, Kenny Wayne Shepherd, The Temperance Movement, Mike Zito, Layla Zoe, Aaron Keylock, Revel in Dimes en Hoodoo Monks. Voor de artiesten wordt gezocht naar vervangende locaties, houd hiervoor onder andere de social media kanalen in de gaten van Lighttown Blues Festival, Loud Noise en Blues Magazine.

Reeds gekochte kaarten voor het festival kunnen uiteraard geretourneerd worden. Kaartkopers krijgen een mail met informatie over hoe ze hun geld terug kunnen krijgen. Onze excuses voor deze situatie en mogelijk tot ziens op een andere productie van Loud Noise.

Website Lighttown Blues

2017-09-22T10:00:30+00:00 22 september 2017|Categories: Nieuws|Tags: |11 Comments

11 Reacties

  1. carla 22 september 2017 om 10:59- Antwoorden

    jammer !!!

  2. the rock 22 september 2017 om 12:23- Antwoorden

    zeer jammer ,maar blues genoeg voor mij 6 okt joanne shaw Taylor in de bosuil in weert ,Laurence jones op 12 okt in 013 tilburg en 27/29 okt bluesroute in helmond
    blijkbaar is einhoven geen bluesstadje

    • Eduard 22 september 2017 om 12:42- Antwoorden

      Kom naar Keeping the blues alive in Vlierden.
      8 oktober uniek optreden Mike Morgan & Jim Suhler
      22 oktober Sugar Ray and the Blue Notes.
      Tot dan, Eduard

  3. Blues Magazine 22 september 2017 om 12:34- Antwoorden

    Concert Kenny Wayne Shepherd is nu in De Pul, Uden … https://www.bluesmagazine.nl/concert/kenny-wayne-shepherd-de-pul-uden/

  4. Frances 22 september 2017 om 13:56- Antwoorden

    Niet voldoende draagvlak?! Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen?
    Ontzettend jammer!

    • Stan 23 september 2017 om 07:38- Antwoorden

      Helemaal met Frances eens. ” niet voldoende draagvlak” Kan mij daar ook niets bij voorstellen. Onvoldoende kaartverkoop ofzo? Maar goed. Ik hoef in ieder geval niet meer op zoek naar een hotel in Eindhoven. Jammer

  5. Stoffer 23 september 2017 om 13:02- Antwoorden

    Wat ongelovelijk jammer!! Er was/is bij mij voldoende draagvlak hoor. We zullen het mettertijd wel horen wat de reden was. Liepen de VIP kaarten niet of zo?? Heel spijtig, was een pracht van een line up!!

  6. Heidy Snijders 23 september 2017 om 16:35- Antwoorden

    Ik had mijn kaarten nog nieteens gekocht….Hoe wordt draagvlak gemeten?

  7. Henk 25 september 2017 om 19:45- Antwoorden

    Met deze line-up heb je toch automatisch draagvlak? Johan Derksen zou de tent in Grolloo zomaar op kunnen zetten voor een herfsteditie met deze giganten. Heel apart.

  8. carla 29 september 2017 om 11:14- Antwoorden

    geheel eens met de vorige sprekers

  9. Rob 10 oktober 2017 om 08:59- Antwoorden

    Ik heb destijds een flinke portie kritiek geleverd naar de organisatie en naar bluesmagazine over de opzet met dure VIP plaatsen en VIP behandeling van dik daarvoor betalende mensen.
    Wellicht is dat idee van differentiëring niet helemaal aangeslagen en daar ben ik persoonlijk heel erg blij om.
    Gewoon lekker samen zweten voor het podium en genieten van (h)eerlijke muziek zonder onderscheid.
    De programmering echter stond als een huis, wat dat betreft is het echt jammer dat het niet doorgaat!