Holland International Blues Festival 2018 in Blues Village Grolloo met Joe Bonamassa, Walter Trout, Laurence Jones, …

Holland International Blues Festival
Blues Village Grolloo
8 en 9 juni 2018

Joe Bonamassa - Photography (C) Marco van Rooijen

De organisatie van het Holland International Blues Festival heeft een paar grote (blues)jongens weten te strikken voor de derde editie van het festival in Grolloo 8 en 9 juni.

Met op vrijdag Walter Trout en King Solomon Hicks en op zaterdag Joe Bonamassa, Laurence Jones en Tommy Castro & The Pain Killers zijn organisatoren Johan Derksen, Jan Lagedijk en Gregory Elias heel tevreden met het voorlopige programma.

De bands die verder nog in de pijpleiding zitten, zijn allemaal ‘echte bluesbands’. Er worden in elk geval nog vijf namen aan de line-up toegevoegd.

In het tv-programma Voetbal Inside (VI) maakt Derksen de line-up vanavond (maandag 27 november) bekend voor het grote publiek, onder begeleiding van een optreden van Laurence Jones.

Dinsdag 28 november gaat de kaartverkoop van start.

Bron, volledig artikel is te lezen in Dagblad van het Noorden

www.hollandinternationalbluesfestival.com



18 Comments

  1. Tim Gils 27 november 2017 om 10:18 - Antwoorden

    Nu nog Woodgrain in het voorprogramma!

  2. Bert 27 november 2017 om 11:23 - Antwoorden

    Alweer Jones. Ik ben vooral benieuwd naar King Solomon Hicks en Tommy Castro. De rest al vaak gezien. Hopelijk komt er veel zwarte blues bij.

  3. Jan vd Hee 27 november 2017 om 16:20 - Antwoorden

    John Primer en Buddy Guy zouden geweldig zijn

  4. Henk 27 november 2017 om 16:56 - Antwoorden

    Guy gaan we niet meer zien denk ik. Zou ook jammer zijn, want dat unieke gevoel dat hij vorig jaar teweeg bracht moet in ons geheugen blijven. Het kan alleen maar minder worden. Nee waarom niet 1 act die het woord Holland in de naam eer aan doet: Ralph de Jongh! Doet niets voor wie dan ook onder. En willen we een echte donkere bluesman probeer dan Leo Bud Welch of Ce’Dell Davis naar het land te halen.

    • martin 28 november 2017 om 12:39 - Antwoorden

      Cedell Davis zal helaas niet meer gaan, hij overleed afgelopen september.

  5. Hanneke Boonstra. 27 november 2017 om 17:17 - Antwoorden

    Graag Ralph de Jongh!!

  6. Hans 28 november 2017 om 10:22 - Antwoorden

    Gary Clark Jr en/of Robert Cray Band zou leuk zijn!

  7. Lars 28 november 2017 om 10:33 - Antwoorden

    Buddy Whittington zou ook wel een mooie aanvulling zijn op de line-up en er mag inderdaad ook wel wat nederlands op het podium!

  8. Geurt Reins 28 november 2017 om 12:08 - Antwoorden

    Pas nog een optreden van Boo Boo Davis meegemaakt. Was een geweldig optreden. Zeker een aanrader voor Grollo 2018.

  9. wim brouwers 29 november 2017 om 12:45 - Antwoorden

    Geweldige line up tot nu toe. Als Joe Bonamassa komt , lijkt me Beth Hart ook wel meer dan welkom…

  10. Gerrit Stegeman 29 november 2017 om 22:08 - Antwoorden

    Ik denk dat wij in Grolloo in 2018 nog gaan genieten van Tab Benoit.

    • Henk 30 november 2017 om 16:00 - Antwoorden

      Dat zou helemaal een droom zijn die uitkomt. Ben groot fan van de man en zijn betrokkenheid bij de staat Louisiana. Heb eens filmpjes bekeken van een concert samen met Samantha Fish en Mike Zito, Werkelijk geniaal. .

  11. Henk 30 november 2017 om 16:10 - Antwoorden

    Zie trouwens op de site van Ringo Starr dat hij op 8 juni in Grolloo speelt. Lijkt dus rond.

  12. Blues Magazine 30 november 2017 om 17:28 - Antwoorden

    Zie ook Ringo and His All Starr Band European Tour 2018 Announcement : https://www.bluesmagazine.nl/ringo-and-his-all-starr-band-european-tour-2018-announcement/

  13. Nelma Lankhaar V Hemert 2 december 2017 om 02:15 - Antwoorden

    Top!
    Heb n passepartout dus 2 dgn genieten.
    Beth Hart met Bonamassa zou geweldig zijn.
    Maar óók graag Blues van eigen bodem !

  14. Foeke Jan Talsma 4 december 2017 om 13:41 - Antwoorden

    King of the World met Erwin Java hoort volgens mij ook thuis in Grolloo!!

  15. Sandra Fossen 6 december 2017 om 20:30 - Antwoorden

    de weekendtickets op de site uitverkocht, maar op bijvoorbeeld toptickets voor 150 euro… Doe er wat aan jongens!

  16. Pelle 14 januari 2018 om 13:11 - Antwoorden

    Zwarte bluesman Tail Dragger + Robert Fossen band , heb je en een fantastische entertainer en hollandse topbluesband!!