Laden Evenementen

HOLLAND INTERNATIONAL BLUES FESTIVAL

Vrijdag 8 juni 2018:
Ringo Starr and his All Starr Band met Steve Lukather (Toto) gitaar, Gregg Rolie (Santana, Journey) keyboards, Graham Gouldman (10CC) bas, Colin Hay (Men at Work) gitaar, Warren Ham sax, toetsten, percussie en Gregg Bissonnette drums
Jeff Beck, Walter Trout, Joanna Connor, King Solomon Hicks.

Zaterdag 9 juni 2018:
Joe Bonamassa, Laurence Jones, The Marcus King Band, Joanne Shaw Taylor, Tommy Castro & The Painkillers.

Blues Village Grolloo

Dagkaarten: € 60, excl. servicekosten. Weekendkaarten: € 100, excl. servicekosten.
Meer info: www.hollandinternationalbluesfestival.com



Geniet hier na van editie 2016: https://www.bluesmagazine.nl/verslag-holland-international-blues-festival-grolloo-3-4-juni-2016/

en hier van editie 2017: https://www.bluesmagazine.nl/verslag-holland-international-blues-festival-grolloo-9-en-10-juni-2017/

17 Reacties

  1. Jan breukers 7 september 2017 om 02:50 - Antwoorden

    Altijd toch weer heerlijk om van jullie te horen. Ook al woon ik dan in Californië ontvang ik minstens net zoveel blues news van jullie als van de media hier…

  2. Coen Boerma 19 oktober 2017 om 22:53 - Antwoorden

    Tom Russell, icoon van Johan Derksen, is eind mei weer in NL met concerten in Amsterdam, Groningen, Utrecht en Arnhem. Aansluiten half juni Noorwegen

    • Anja 10 november 2017 om 16:52 - Antwoorden

      Dat is country en geen blues

  3. Bart de vries 4 november 2017 om 12:19 - Antwoorden

    Blues bones belgie absoluut wereld top halen die band geweldige gitarist en zanger

  4. Hans van Woelderen 27 november 2017 om 19:48 - Antwoorden

    Goed nieuws! Ik zou Walter Trout graag eens live mee willen maken…. Heer Hans

  5. folmerdej 27 november 2017 om 22:17 - Antwoorden

    Het maakt niet meer uit wat er nog bijkomt. De line-up is nu al geweldig met Bonamassa en Trout.

  6. Janet ter Hogt 30 november 2017 om 14:55 - Antwoorden

    Ik weet nu al dat het weer een fantastisch festival gaat worden

  7. Peter van der Heide 30 november 2017 om 22:22 - Antwoorden

    Op de site van Ringo Star is Grolloo al opgenomen in de Upcoming Dates

  8. Theo 2 december 2017 om 10:50 - Antwoorden

    Ringo Starr ?! Is dit een Survival of the Sixties of hét Holland International Blues festival? Hoop maar nu dat hij in het begin staat geprogrammeerd, dan kunnen we nog even spaghetti gaan eten op camping, of nog beter aan het eind, zodat we een rustig biertje kunnen drinken in Hofsteenge.

  9. Henk 2 december 2017 om 11:13 - Antwoorden

    Derksen geeft eerlijk toe dat hij het gewoon kicken vindt om een ex Beatle in een weiland in Grolloo te hebben spelen, mooit toch. En Starr is niet de eerste act die geen blues speelt. Maar vergis je niet, hij neemt wel even o.a. Steve Lukather mee en drummer Greg Bissonette. Dat zijn geen prutsers hoor, maar inderdaad niet helemaal blues nee. Ik blijf echter uitgaan van de gedachte dat het gewoon geweldig is dat zulke grote artiesten in zo’n klein dorp vlak bij huis iets unieks is waar je gewoon van moet genieten. Een cadeautje van een stel miljonairs aan de bevolking. Dan heb ik geen problemen met een artiest die net buiten het blueskader valt. Ze hadden het geld ook op zak kunnen houden en de hele dag kaviaar eten. Dan hadden we niks gehad. Geniet er alsjeblieft van.

  10. Henk 3 december 2017 om 13:53 - Antwoorden

    Als ik zo op ticketmaster kijk dan lijkt het er op dat de passepartouts al uitverkocht zijn.

  11. Herman Huizenga 18 december 2017 om 15:02 - Antwoorden

    Heb afgelopen weekend Ralph de Jongh en zijn band gehoord. Ik zou zeggen boeken de handel
    Johan. Dan zit je voor een dubbeltje op de eerste rij !!!!

  12. Harry Gonggrijp 31 januari 2018 om 14:19 - Antwoorden

    Jeff Beck is ook niet echt primair blues, maar toen ik zijn naam las en vervolgens Joe Bonamassa, Steve Lukather, Greg Bisonette, Greg Roley, Walter Trout, Ringo Star etc. etc., kon ik mijn ogen niet geloven. Ik begrijp dat onze langharige snorremans ,mee sponsort? Heb helaas alleen maar een kaart voor de vrijdag, dus als er nog mensen zijn die 2 kaarten kwijt willen voor de zaterdag?? Graag!!

    • Stan 1 februari 2018 om 12:15 - Antwoorden

      Ik vermoed dat de heer Derksen alleen zijn naam verbind aan het festival en er zelf geen euro in steekt. De organisatie zal wel in handen zijn van Mojo of een dergelijk bookingsburo

  13. Danny 3 februari 2018 om 01:19 - Antwoorden

    voor het derde jaar nu.
    alle jaren super genoten alles goed georganiseerd en een super opzet
    hoop nog vele jaren hier naartoe te gaan